, Mistrz_Manipulacji 

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Dyskutowali my o skuteczno ci mailingów. Jakie by o moje zdziwienie,
gdy z dum w g osie o wiadczy , e wspó czynnik CTR* w przypadku akcji
mailingowych jakie przeprowadzaj wynosi ponad nieco ponad 7%.
Oniemia em.
- A móg by mi pokaza , cho jeden tekst opracowany przez Wasz
agencj ?  zapyta em
- Jasne, nie ma problemu!  rzek wyra nie ucieszony moim
zainteresowaniem
Po chwili ju czyta em tre e-maila reklamuj cego pewien produkt.
- No tak, tego si spodziewa em  powiedzia em  wiesz poprosi em
Ci o tego e-maila, poniewa zdziwi o mnie to, e z tak dum opowiada
o tym 7% CTR. Powiem Ci szczerze, nasze mailingi nie schodz poni ej
20%. Co wi cej równie wysoki jest % zamówie z nich osi gany.
- Jak to? Niemo liwe!  z niedowierzaniem pokr ci g ow
- Wiesz co? Zróbmy ma y eksperyment. We najlepszego swojego
fachowca od mailingów i wpadnijcie jutro do mnie... poka e Wam co
ciekawego.
Copyright © 2003  2005 Yans Cron Consulting Group sp. z o.o. (Piotr M. abuz & Marcin Urba ski)
www.yanscron.pl || www.nlpwbiznesie.pl || www.mistrzmanipulacji.pl || www.hipnotycznymarketing.pl
info@yanscron.pl
strona 51 z 61
 Mistrz Manipulacji  podstawy (NLP i YAN System)
I od tego dnia w nie rozpocz a si moja ponad tygodniowa praca
dla tej agencji. Pewnie nie zdziwisz si , gdy powiem, e w krótkim czasie
CTR ich mailingów si podwoi o. Jak to zrobi em? Wystarczy o pokaza im
jak stosowa j zyk perswazji w taki sposób, aby zwróci uwag odbiory na
tytu e-maila, jego tre oraz aby odbiorca sta si klientem (kupi oferowany
produkt).
Zanim jednak pomy lisz  rewelacja! To to nic nowego!
adna
chcia bym zada Ci pytanie:  zy potrafi by w 5 zdaniach napisa jak
C
powinien wygl da KA DY e-mail 
sprzedaj cy dowolny produkt tak aby
by skuteczny ?
Je li potrafisz to zrobi to gratuluj mo esz czyta ten tekst
dalej aby przekona si ja du o mia racji. Je li nie potrafisz, przeczytaj go
koniecznie a zrozumiesz jak proste regu y rz dz tworzeniem tego typu
tekstów.
Elementami typowego e-maila s :
adres nadawcy
tytu (temat)
nag ówek
wprowadzenie
tre
sygnaturka (podpis)
Ka dy z tych elementów decyduje o wyst pieniu lub nieokre lonej
reakcji odbiorcy e-maila.
Co decyduje o tym czy e-mail, który wys zostanie otwarty?
Oczywi cie tytu (temat) ale tak e  co nadzwyczaj rzadko bierze si pod
uwag  adres nadawcy (!). Nie tak dawno przeprowadzili my eksperyment
i do wybranej grupy odbiorców wys ali my e-mail z promocyjn ofert na
jedno z naszych szkole . W pierwszym przypadku adresem nadawcy by
adres: szkolenia@nazwa.pl w drugim promocje@nazwa.pl Jak s dzisz w
którym przypadku efektywno by a ponad 2-krotnie wi ksz ?
Zasada nr 1
Pole  from
od (ang.  ) w Twoim e-mailu jest nie mniej wa ne, ni
pozosta a cz e-maila! Bardzo cz sto dobrze dobrana zawarto tego pola
(i nawi zuj ca do dobrego Tematu) decyduje o tym, czy zostanie od
otwarty!
Copyright © 2003  2005 Yans Cron Consulting Group sp. z o.o. (Piotr M. abuz & Marcin Urba ski)
www.yanscron.pl || www.nlpwbiznesie.pl || www.mistrzmanipulacji.pl || www.hipnotycznymarketing.pl
info@yanscron.pl
strona 52 z 61
 Mistrz Manipulacji  podstawy (NLP i YAN System)
Przejd my do kolejnego elementu decyduj cego o tym czy odbiorca
zwróci uwag na Twój e-mail i go otworzy czyli Tematu (niektórzy nazywaj
to Tytu em).
Najcz ciej pope nianym b dem jest wpisywanie jako tematu
informacji typu:  oferta  na komputery  nasz
nasza , oferta , zobacz
najnowsz ofert   ...
, propozycja wspó pracy itd. Co si dzieje z
wi kszo ci takich e-maili? L duj w koszu!
Tytu MUSI przyci ga uwag , wywo intensywn piln potrzeb
przeczytania reszty tekstu i stan totalnego zaciekawienia. Na szkoleniach
cz sto powtarzam:
- Wyobra sobie, e tytu Twojego e-maila to tytu ksi ki, której
zawarto ci jest to, co w tym e-mailu napiszesz. Czy ktokolwiek si gn by
po ksi zatytu owan :  ?
Oto oferta handlowa firmy X
Ostatnio wys ali my mailing, w którym pierwszy z maili mia tytu :

UWAGA! Kto jeszcze chce umie przekona ka dego do wszystkiego i
pozna najbardziej kontrowersyjne techniki manipulacji... itd. drugi za
zatytu owany by : 
Zarabiaj takie pieni dze na jakie zas ugujesz... albo
jeszcze wi ksze ! (by mo e nawet je otrzyma /otrzyma ). Ponad 25%
odbiorców otworzy o e-maila, aby zobaczy co jest w rodku!
Mogli my oczywi cie zatytu owa te maile w sposób tradycyjny np.
 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • modemgsm.keep.pl